Si incluyes tu teléfono, el negocio te podrá llamar
GESTORIAS ADMINISTRATIVAS
Nova Gestió va néixer l´any 1988 per a oferir un servei professional en tots els àmbits de la gestió i l´assessorament, tant en el món particular com en l´empresarial.
Durant aquests anys hem anat veient com el nostre equip augmentava, ampliant els nostres horitzons i oferint així els màxims serveis als nostres clients, sempre amb la voluntat de donar un servei integral i complet.
El nostre objectiu és proporcionar als nostres clients el cumpliment dels requeriments fiscals, laborals, comptables i legals, a la vegada que proporcionar un assessorament eficaç per conseguir el màxim estalvi de costos.
Les nostres àrees estan dissenyades per a oferir tots els diversos serveis que els nostres clients puguin necessitar, des del món laboral, comptable, fiscal, i assessorament jurídic, així com la gestió personal, d´autònoms i també un ampli ventall d´assegurances.
Àrees de competència
Aquí trobaràs tots i cada un dels serveis que et podem oferir en matèria d´assessorament i gestió administrativa per a tu o la teva empresa.
FISCAL
Assessoria i planificació fiscal
Gestions i tràmits davant organismes oficials
Assessorament sobre els criteris de les administracions públiques en matèria fiscal
Assistència en inspeccions fiscals
Recursos davant el Tribunal Económic Administratiu
Preparació i revisió de declaracions d´impostos
Estudi de situacions fiscals de remuneracions a directius i treballadors
Auditoria fiscal i avaluaciò de contingències
Informació sobre canvis en la legislació
LABORAL
Assessorament general laboral
Elaboració de nòmines i gestió d´incidéncies (altes, baixes, etc.)
Confecció d´assegurances socials i declaracions de l´IRPF del personal
Prevenció i gestió de conflictes
Demandes i conciliacions
Negociacions col·lectives i expedients de regulació de plantilles
Sol·licitud de prestacions: jubilació, viduïtat i orfandat
TRÁNSIT
Transferències: canvi de nom de vehicles
Baixes
Matriculacions
Notificacions de venda
TRANSPORT
Sol·licituds de targetes
Visat de targetes i d´empreses
ALTRES GESTIONS
Registre Mercantil
Registre de la Propietat
Registre Civil
Cadastre
Ajuntaments
Organismes autònoms
COMPTABLE
Assessoria en principis i legislació comptable
Disseny del pla de comptes i adaptació al Pla General de Comptabilitat
Organització i informatització d´aspectes comptables de l´empresa
Regularització i tancamentancament comptable
Gestoría Nova Gestió es una empresa que fue constituida el 27/11/2002 bajo la forma social de SOCIEDAD LIMITADA y cuyo CNAE (Clasificación Nacional de Actividades Económicas) se corresponde con la actividad: Promoción inmobiliaria. Cuenta actualmente con una plantilla de de 0 a 10. Su capital social es de 0€ - 3.500€. Actualmente, su facturación se encuentra en el rango de entre 0€ - 500.000€.
Somos especialistas en asesoría laboral y fiscal, además, ofrecemos servicios en assegurances. Finques. N.º de Agente Inmobiliario de Cataluña 5543.
Gestoría administrativa, administración de fincas, mediaciones, seguros y abogado.
NURIA VIOLA COMABELLA - ANDREU VIOLA ESTANY Abogados
Profesionales a su alcance.Trabajos garantizados.Atención personalizada.
Encuentra en Páginas Amarillas toda la información y servicios sobre Gestoría Nova Gestió. Consulta el teléfono de contacto y la dirección en Cervera para saber cómo llegar.
Opina sobre Gestoría Nova Gestió y sube una foto o vídeo del negocio.
%%-pros-%%
%%-cons-%%